sobota, 3. januar 2009

Moj vozni park

Zadnja pridobitev: Pikotov ICE3

No pa da še predstavim moj vozni park.

Osredotočem sem na hitre vlake. Predvsem potniške.
Tako so v moji zbirki trenutno štirje TGVji. Moj najljubši Thalys, potem Duplex, Atlantique in španska izpeljanka tgvja, Ave.

TGV Thalys

TGV Duplex

TGV Atlantique

ICE3

Alstom Ave
Za Ave-ja bom naredil še tri vmesne vagone, namreč pri mehanotu se jih več ne dobi.
Če se bodo pokazali dobri rezultati pa bom naredil še en Ave, vendar v Euromed barvni shemi.
Verjetno bom v kratkem prestavil tudi vlivanje modelov.

Namen imam v kratkem kupiti še original oranžnega in poštnega TGVja. Mogoče je, da bom tudi predstavil vsak vlak posebej, v prihodnosti.

V moji zbirki pa je tudi nemški Metronom, trenutno z dizel lokomotivo in dvema vagonoma. Dokupil bom še enega ali dva vagona. Vagona sem tudi opremil z KKK električno sklopko, kajti nameravam imeti osvetljene vagone.


Imam pa tudi nemško dizelco BR218, katera pa bo, če ne bo prej prodana, vlekla kakšen tovorni vlak.

Takole pa je izgledal moj hitri vozni park, ko je bil v stelaži. Sedaj je spet pospravljen, v škatle, predvsem zaradi tega, da dokončam poličke. Namreč manjka jim še zadnja stena in zasteklitev spredaj. Tako se prah nebo mogel nabirati na vlakih.
Urejano 16.4.2009
Zadnje dni pa sem poličke skoraj že dokončal, manjka samo še prednja prozorna stena. Stelaža je dobila obrobe in vrhnjo poličko, prav tako pa tudi hrbet. Ker je vse skupaj iz temnih materjalov, je zelo težavno za slikati, v živo pa izgleda odlično, saj so vlaki v prvem planu in izstopajo iz ozadja.

Zadnja pridobitev mojega voznega parka

Še iz 'čela'


Pa še nekaj slik polne stelaže.



Album voznega parka z več slikami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar