ponedeljek, 19. januar 2009

Detektor zasedenosti (Elektronika na maketi II.)

Drugo vezje ki sem ga naredil je detektor zasedenosti. Ker imam dcc bo zadeva uporabna za računalniško krmiljen sistem. Shema je tukaj (avtor: Dick Bronson), ploščico pa je obikoval Uroš Kunaver, ki jo je res stisnil na minimum.

Deluje tako, da meri padec napetosti na diodi in zazna ko je na progi breme (motor, upor, šraufncigar=) )


Obstajajo tudi druge vrste detektorji, kot recimo tale. Ta deluje na principu indukcije in njegova prednost je v tem, da na bloku ne povzroča padca napetosti (0,7V zaradi diode), kot detektor ki sem ga jaz sestavil.

Na ploščico pride osem detektorjev. Na moji maketi je blok ki ga pokrije en detektor dolg 60cm, tako da en moj povprečen vlak (180cm) pokrije 3 bloke. Prav tako ima vsaka kretnica svoj detektor. Prav tako bodo z detektorjem krmiljeni signali.

Če kdo želi lahko naredim vezja in mu jih pošljem. Velja tako za samo ploščico, kot za celotno vezje.
Če vas kaj zanima ali če imate vprašanje ga lahko zapišete pod komentar in jaz se bom potrudil odgovoriti.

Slike brez watermarkov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar