torek, 23. december 2008

Garažni (tretji) modul

Objave si sledijo od najstarejše proti mlajšim. Aktualen razvoj se bere na dnu objave. ;)

Ker sem imel ostanek od enega drugega modula, in je bil ravno pravšnjih dimenzij, sem naredil še en modul. Ta je dolg samo 120cm.

Verjetno bo samo polovica 240cm modula, kateri bo služil kot postaja/garaža za vlake, predvsem TGVje. Možno bo da bo na njem tudi okretnica in manjša rotunda za tistih nekaj lokomotiv in premikalk, ki jih imam.

Dodano 1.1.2009

V wintrack-u sem si skiciral postajališče za vlake (garažo) in trikot modul, ki bo verjetno moral biti večji, oziroma sestavljen iz več manjših modulov.

No, izkazalo se je tudi, da bo tudi pri garažnem modulu dejansko dovolj dolgi samo trije tiri in bo potrebno modul podaljšati še za 120 cm ali pa zadevo drugače izpeljati.
Še 3D pogled na modul.


Dodano 13.1.2009
120cm bodo dolgi tudi moduli trikota, in namreč kot reducirka iz štirih na dva tira. To je ob vstopu v trikot. Posledica tega bo verjetno prekategoriziranje nekaj modulov.

Dodano 25.1.2009
No iz skic smo prešli na načrte. Garaža bo dolga 360cm in bo sestavljena iz dveh 180cm modulov (ali njunih približkov, verjetno bo en daljši in en malo krajši). S pomočjo sem naredil načrt garažnega modula. V pomoč mi je bil Peter Petrovič, ki mi je pomagal s signalizacijo in nekaj predelavami tirov. Razlike o vidne na zgornji skici in spodnjim načrtom.

Načrt tirne postavitve modula.

Načrt se bistveno ne bo več spreminjal, mogoče bom samo namesto štirih depojev za navadne lokomotive, rotunda. To je možnost, in zaenkrat nič več. Ko bom uspel kako se v programu postavlja signale, jih bom dodal. Če pa ne jih pa bom narisal naknado in na roke.

3D pogled na modul.

Še en 3D pogled, tu še ni bil dorisan 4. tir depoja.
Slike visoke resolucije so v albumu modula.

Dodano 27.1.2009

Zaradi poenostavitve in omogočanja sočasnega uvoza in zvoza vlaka, sem modul obrnil za 180° po vertikali. Sama tirna shema pa se ni spremenila.
Slike:
Tirna shema.

3D:


Še album modula. Vse kar se bo dogajalo z modulom se bo pisalo v to objavo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar