torek, 23. december 2008

Drugi modul

Skiciral sem si nekaj modulov in med njimi je bil tudi kotni.

Osnovni modul.


To pa je razširjen modul v T obliko. Tu se tiri razcepijo v trikot.


Prav tako sem si tudi že odrezal eno ploščo za ta modul.

Skiciral sem si dve verziji kotnega modula, ena ima stranice dolge 120cm ena pa 110cm, ta predvsem zato ker sem imel doma samo 110cm široko ploščo. Za to, drugo, se še odločam ali jo bom uporabil, ali pa jo bom predelal tako da bo ustrezala širini 120cm. 120 pa zato ker so vsi moduli dolgi 60cm ali mnogokratniki tega, v to kategorijo pa 1110 ne spada in še študiram, če mi bo kje zaradi tega zadeva nagajala. Mogoče kak komentar?

Zadeva je zaradi tega trenutno v mirovanju, pa tudi nimam primernih radijev zanj. Uporabljal bom pikotove radije R3 in R4, doma pa imam samo R2, ki ga, mimogrede, prodajam. Mogoče, če ne dobim dodatnih sredstev, bom naredil en modul s tem radijem.

Ko se bom lotil izdelave T modula, bom verjento to objavo razcepil na dva dela.


Dodano 31.12.2008

To pa je načrt T modula. Z želenimi radiji (R3 & R4) mi zadeva pride čez robove modulov, bo pa plošča verjetno dovolj velika za radije R2 in R3.In še 3D pogled modula. Precej impresiven pogled. =)


Dodano 13.1.2009
Trikot sem razdelil na 4 module in sicer kot kaže spodnja slika. Razlog je predvsem ta, ker je zadeva sama po sebi ogromna in je tako vsaj malo mobilna in obvladljiva.
Sam trikot bo dimenzij 120×100, priključni moduli pa bodo veliki 120×60. Tako se je modul kvalitetno razbil na manjše kose. Je pa ta modul en najdražjih, predvsem zaradi zahtevnega tirnega materjala.


Tukaj pa si lahko ogledate album modula.

Ni komentarjev:

Objavite komentar